16 Ekim 2014 Perşembe

Aynur Haşhaş Tüm Full Albümleri Tek Link





Aynur Haşhaş - Dün Ve Gün (1994)



Zeren

Şaha Giderim

Çiçekli Yaz

Tutam Yar Elinden

Sana Yazık

Sururim

Kırmızı Gül

Bana Bana

Yaban Gülü

Kararım

Halimden Bilen Olmadı



Aynur Haşhaş - Yolculuk (1999)



Aşık oldum

Hel hele verin geline

Şu karşı yaylada

Tamburam rebap oldu

Be hay sofu

Bizim sahraların başı

Büyük cevizin dibi

Dost eline

Erzincan düz halayı

Esmerin gönlü

Ezel bahar geldi

Giderim yolum kaya

Güzellerin kervanı



Aynur Haşhaş - Yar Sesi (2002)



Ben melamat hırkasını

Kadir mevlam senden

Kara ettik çağla

Kerbela

Uzun hava

Yarinki cennet

Bitlisin önünde bağlar

Bugün erenler kurban

Eyvanda yatan oğlan

Felek

Giresunun evleri

Giydiğim aldır

Havada kar sesi



Aynur Haşhaş - Bahar (2004)



Ağlama yar

Şifa istemem bağından

Telli turnam

Arpa orağı geldi

Aşağıdan gelir omuz omuza

Düşürdün aşkın narına

Evlat

Köprünün başındayım

Masa üstünde testi

O yar gelir

Ömrüm denen o hazin yolda

Sendenmidir bendenmidir



Aynur Haşhaş - Türkü Sarhoşu (2006)



Yüce Daglar

Sari Sazim

Düsenin Dostu Yogumus

Meyhaneci

Bahcede Yesil Cinar

Hey Onbesli

Bugün Nalan-i Efganim

Serhos

Bebek

Baglandi Yollarim

Kizilciklar Oldumu

Ben Aglarim Yane Yane



Aynur Haşhaş - Gülistan (2008)



İçmişim Serhoşum Bugün

Kirpiklerin Ok Eyle

Dervişlik Halından Başka

Sevdiğim

Men Onu Sevmiştim

Aşk Bir Padişahtır

Dilim

Seyyah Olup

Bitliste Beş Minare

Fakir

Ezem Ezelden Oğlan

Bastımda Kırıldı İğdenin Dalı



Aynur Haşhaş - Sevdakar & Elveda Meyhaneci (2010)



Elvada Meyhaneci

Deli Gönlüm

Ellerini Çekip Benden

Kozan Dagi

Bu Tepe Pullu Tepe

Mapushane içinde Yaniyor Gazlar

Hangi Bagin Babanisan

Bu gün Bayram Günü Derler

Duydum Sende Pismanmissin

Kirmizi Gül Demet Demet

Sevdakar







http://turbobit.net/lb4le45lckse.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder