16 Ekim 2014 Perşembe

Barış Akarsu Tüm Albümler Tek Link





Barış Akarsu - Ayrılık Zamansız Gelir (2008)



01 Resimdeki Gözyaşları

02 Unutamadım

03 Herşeyi Yak

04 Rüzgar

05 Bir Sevmek Bin Defa Ölmek Demekmiş

06 Sevdim Seni Bir Kere

07 Yeter ki

08 Allahım Güç Ver Bana

09 Olmadı Yar

10 Hasretler Ayrılıkla Başlar

11 Hatıralar

12 Ben (Tek Başıma Şiir)





Barış Akarsu Tüm Albümler



Barış Akarsu - Düşmeden Bulutlarda Koşmam Gerek (2006)



Baris Akarsu - Adini Cikar Deliye

Baris Akarsu - Ben

Baris Akarsu - Ben (akustik versiyon)

Baris Akarsu - Kayboldum (Ölüm)

Baris Akarsu - Rapatma

Baris Akarsu - Vazgeçme

Baris Akarsu - Vurdum En Dibe Kadar

Baris Akarsu - Yalan Dünya

Baris Akarsu - Yaz Demedim

Baris Akarsu - Yazdan Kalma

Baris Akarsu - Yeter Be

Baris Akarsu - Zümrüt-ü Anka



Barış Akarsu Tüm Albümler



Barış Akarsu - Islak Islak (2005)



Bariş Akarsu - Aldirma

Bariş Akarsu - Amasra

Bariş Akarsu - Ayrilacağiz

Bariş Akarsu - Bir Kasaba Akşami

Bariş Akarsu - Gel Gör Beni Aşk Neyledi

Bariş Akarsu - Gün Olur

Bariş Akarsu - Islak Islak

Bariş Akarsu - İsterdim

Bariş Akarsu - Kimdir O

Bariş Akarsu - Mavi



Barış Akarsu - Akademi Türkiye



01 - Batsın Bu Dünya

02 - Ben Seni Severim

03 - Dağlar Dağlar

04 - Endamın Yeter

05 - Eyvallah

06 - Gemiler

07 - Her Şeyi Yak

08 - İçimde Bir Sızı Var (Annem)

09 - Iki Yabancı

10 - It is my life

11 - Namus Belası

12 - Öyle Sarhoş Olsam Ki

13 - Sevdim Seni Bir Kere

14 - Tamirci

15 - Trip Yapma

16 - Yıllar Sonra

17 - Yollarda Bulurum Seni

18 - Zor Aşk

19 - Gülpembe





Barış Akarsu - Yalancı Yarim Müzikleri



Barış Akarsu - Allah'ım Güç Ver Bana

Barış Akarsu - Arapsaçı

Barış Akarsu - Beni Yak

Barış Akarsu - Benim Hala Umudum Var

Barış Akarsu - Benim Küçük Sevgilim

Barış Akarsu - Bir Derdim Var

Barış Akarsu - Bir Sevmek Bin Defa

Barış Akarsu - Bir Sevmek Bin Defa 2

Barış Akarsu - Bu Aşk Fazla Sana

Barış Akarsu - Bu Kalp Seni Unutur Mu

Barış Akarsu - Çöpçüler

Barış Akarsu - Dönmek & Yandım Yandım

Barış Akarsu - Gesi Bağları

Barış Akarsu - Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar

Barış Akarsu - Gönül

Barış Akarsu - Gördüğüme Sevindim & Vazgeçme

Barış Akarsu - Gözlerin

Barış Akarsu - Güllerin İçinden

Barış Akarsu - Hasretinle Yandı Gönlüm

Barış Akarsu - Lavinya

Barış Akarsu - Otomobil

Barış Akarsu - Öyle Bir Geçer Zaman ki

Barış Akarsu - Rüzgar

Barış Akarsu - Seninle Bir Dakika

Barış Akarsu - Sevdan Bir Ateş

Barış Akarsu - Son Pişmanlık

Barış Akarsu - Yalancı Yarim (Slow)

Barış Akarsu - Yeter ki

Barış Akarsu - Zaferlerim

Barış Akarsu & Burak - Birgün Belki Hayattan

Yalancı Yarim - Rodrigonun Gitar Konçertosu

Yalancı Yarim (Slow 2)





Barış Akarsu - Karma Albüm



01 - Rüzgar

02 - Unutamadım

03 - Ebruli

04 - Bir Gün Belki Hayattan

05 - GemiLer

06 - Haluk Levent Aşkın Mapushane

07 - Öyle Sarhoş Olsamki

08 - Annem

09 - Arapsaçı

10 - Ceyhun-Sözlerimi Geri Alamam

11 - Yollarda Bulurum Seni

12 - Leyla





Barış Akarsu Anısına Karma Albüm



Amasra

Ben

Bir Kasaba Akşami

Gel Gör Beni Aşk Beni Neyledi

Gözlerin

Gün Olur

Islak Islak

İsterdim

Kimdir O

Rapatma (Vira Vira)

Vazgeçme

Vurdum En Dibine Kadar







http://turbobit.net/xb5jdgvuickc.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder