16 Ekim 2014 Perşembe

Onur Şan Full Albümleri Tek Link





Aşkın Mavisi (2004)



Aşkın Mavisi

Bilseydim

Entaresi Dim Dim Yar

Feleksen

Gel Sevelim

Gemiler Giresun'e

Gitme Gel

Güneş Batmadan Gel (Canlı)

Güneş Batmadan Gel

İki Büyük Nimetim Var

Kara Kiraz

Sekerek

Sıla

Zalim Dünya

Zalim Felek

Zulüm







Dağlarına Kar Olurum & Yar (2005)



Dağlarına Kar Olurum

Cevizin Yaprağı

Umrumda Değil

Bebişim

Aras

Niye Çattın Kaşlarını

Siyah Zülfün Tellerine

Gecelerin Yargıcı

Ayrılık Ateşten Bir Ok

Ellerini Çekip Benden

Öldürme Beni

Ah Tren Kara Tren

Kaynana

Dağ Dağın Aynasıdır







Hata Benim (2007)



Açmam Diyor

Akçadağın Düzüne

Anladım (Enst)

Anladım

Annem

Bilemedim

Can Yarim

Dağlara Taşlara

Düz Tara

Giresun

Gülüşün Gülden Güzel

Gurbet (Cano)

Karlı Dağlar

Pencere

Yarim Yarim

Yetiş







Felek (2008)



01. Eyvah

02. Amman Felek

03. Ananı Ağlatırım

04. Ezo Gelin

05. Yar Kapadın Yollarımı

06. Esmerim Biçim Biçim

07. Güzelliğin On Para Etmez (U.H.) Gelhele

08. Bir İncecik Duman Tüter

09. Giderim Kırağınan (Silfanlım)

10. Esti Seher Yelleri (Beni Beni)

11. İki Dağın Arasında Kalmışam

12. Osman Ağa (Çıksam A Rumelin Düzüne)







http://turbobit.net/vr3ltikrc2wn.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder