16 Ekim 2014 Perşembe

Güllü Full Albümler Full Albümler Tek link





Güllü - Kasımpaşalı & Oyuncak Gibi (1994)



Güllü - Doyamadım

Güllü - Gülüm Var

Güllü - Kasımpasali

Güllü - Kime Aşıksın

Güllü - Kopamam Senden

Güllü - Mest Oldum

Güllü - Ödüm Kopuyor

Güllü - Oyuncak Gibi

Güllü - Sabah Olmadan

Güllü - Senin Olmaya Geldim

Güllü - Vurda Öyle Git

Güllü - Zalim







Güllü - Yalan Sevgiler (1995)



Güllü - Acımıyorsan

Güllü - Balıkesir bandırma

Güllü - Benim vicdanım rahat

Güllü - Canım yarim

Güllü - Deli gibi sevdim

Güllü - Herşeyim oldun

Güllü - Kaybolan aşk

Güllü - Şakası bile kötü

Güllü - Sevgiye yenildim

Güllü - Yalan sevgiler

Güllü - Yemin ederim

Güllü - Zor değil







Güllü - Değmezmiş Sana… (1996)



Güllü - Benim kaynanam

Güllü - Bir yıl verdik

Güllü - Can misali

Güllü - Değmezmiş sana

Güllü - Duyanlara duymayanlara

Güllü - Eminönü laleli

Güllü - Güllerin açsın

Güllü - Gülüşüne yandım

Güllü - Hadi kucaklasana

Güllü - Öğrettin bana

Güllü - Sevsene beni







Güllü - Kırılırım (1998)



Güllü - Aklımı Kaçıracağım

Güllü - Aşkına Kurban

Güllü - Bir Sevgi Borcun Var

Güllü - Bırakıp Gitme

Güllü - Devran Senin

Güllü - Gittin

Güllü - Hatıralar Ceza Verme

Güllü - Kırılırım

Güllü - Neşem Yok Annem

Güllü - Of Allahım Of

Güllü - Seni Gidi

Güllü - Seni Sevmeyen Ölsün







Güllü - Zalim Var (2000)



Güllü - Ay gecemde tutuldu

Güllü - Ben sana vurgunum

Güllü - Çat kapı

Güllü - Derdin ne bilemedimki

Güllü - Ektin beni

Güllü - Ey vefasız

Güllü - Güçlü olan kazanır

Güllü - Rezil ederim

Güllü - Rüyalarım seninle

Güllü - Sürmeli

Güllü - Yoksun

Güllü - Zulüm







Güllü - Ve Ben… Güllü (2002)



Güllü - Çıldıracagim

Güllü - Derdin ne

Güllü - Gölgelerimiz

Güllü - Haylazım

Güllü - Özleyiş

Güllü - Rezil ederim

Güllü - Seni çok sevdim

Güllü - Senin olsun

Güllü - Varsa cesaretin

Güllü - Ve Ben

Güllü - Yar sürmeli

Güllü - Zulüm







Güllü - Hayatımın Yanlışı (2004)



Güllü - Asigim

Güllü - Ben Kazandim Sen Kaybettin

Güllü - Bosa Bosa

Güllü - Çek git

Güllü - Gözlerine Bakamiyacagim

Güllü - Hakkini Helal Et

Güllü - Hayatimin Yanlisi

Güllü - Param Yok Gelemedim

Güllü - Sen Yoksun Ya

Güllü - Unuttum Iste

Güllü - Yeminler Olsun







http://turbobit.net/te6cjb1luyz4.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder